HTML

Miért?

Hiszem, hogy mindenki rátalálhat a saját útjára. Élethelyzetedből fakadó kérdéseid elfogadásában és megválaszolásában tudok segítséget nyújtani. Bárhonnan is jöttél,
engem az érdekel, hová szeretnél eljutni. kaveeslelek@gmail.com

Rovatok

Gyere, beszélgess velünk Te is!


Impresszum

Tartalom: Tóth Edina
Portré: Temesvári Gergely
Blogdesign: Easy Euro Bt.

Egy beszélgetés Veled.

2013.10.01. 09:44 tóth edina

Kíváncsi vagyok

Megnyitottam ma a saját blogomat, és elkezdtem számomra fontos témákról írni. Már az első leütéseknél érzem, nagyon más ez a műfaj, mint amikor barátokkal beszélgetünk az "Élet Nagy Kérdéseiről". 

Felelősségem van. Így el kell mondanom, hogy noha írásaim számomra fontos kutatások eredményein, objektív tényeken, nagy példaképek gondolatain alapulnak, mégis szubjektív - egyéni meglátások maradnak ebben a formában. Nem tanácsok az életvezetés mikéntjéről, inkább kérdésfelvetések, pici ismeretterjesztés, a világ úgy, ahogyan én érzékelem. Mégis örülök, ha kritikus és komplex gondolkodásra sarkallnak, ha általuk is színesebben látod a világot. Ha van bennük akár egy olyan mondat is mely továbblendít, ha épp elakadtál.

Írok, mert kíváncsi vagyok. Már kisgyerekkorom óta figyelem a körülöttem élő embereket, bújom a könyveket, melyek igazságról, szerelemről, kapcsolatokról szólnak. Bármit szívesen olvasok, legyen az szépirodalom, szakkönyv, bulvár, amelyek az emberi viszonyokról, a viselkedés mozgatórugóiról szól. 

Kíváncsi vagyok Rád is. Ha kérdésed van, írj, szívesen válaszolok, hadd induljon el  Veled is egy beszélgetés.

Szeretettel,

Edina

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaveeslelek.blog.hu/api/trackback/id/tr835654167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása